De werkzaamheden maken ruimte voor meer perrons en meer sporen en wissels. De werkzaamheden geven ook toegang tot in de toekomst 10 kopsporen I,V,P 8
De werkzaamheden hebben ook al in baardwijk de belangrijkste punten verandert.
- Perrons
- Sporen (Van Coha naar wop)
- Nieuwe sporen van en naar Stadion
- Een nieuwe spoorlijn in ontwikkeling
- Perrons opbouw
- Seinen en wissels zijn aangepast
Dwegsein Serrie 200 Tot En met 300 zijn vervangen door hoogsein 2800 Tot en met 2900 - De Treindienst kan nu rond randwyck beter worden uitgevoert voor meer perrons (Dus ook IC perrons) De perrons zijn nu 360 Meter I,P,V 260 M
Consessie?
Ja er zijn ook Consessie Diensten op de route.
- 7900 Word gereden door de NS
Deze gaan van CS (Toekomst Naaldwijk) Naar Baardwijk IndustrieHaven (DM'90) - 30100 Van Baardwijk CS Naar Bosdam (Flirt-2) Van R-NET
- 30000 Van Baardwijk Station Naar bosdam (Flirt-2) Van R-NET
- Cargo Van DB Shanker (Dit is alleen van DB Shanker.)
- Hoofdnet is van De NS
- HSL Lijnen (Materieel is nog in de maak) Tijdelijk rijd hier de Mat'57 van Dutch-classics overheen!
- De Flirt van de ns is bedoelt voor de korte afstanden dus de dienstregelingen worden er nog naar gemaakt.
- Er zijn ook spoorlijnen van syntus. Deze is in samenwerking met de 7900 Maar dan rijd syntus tot aan baardwijk CS Sp 6B,7B (Perrons nog in aanbouw!)
Voor nu is dit de info die ik heb. Hopelijk kan u er wat mee :). Heeft u ideeën? Deel ze in de reactie of het forum!
Reactie plaatsen
Reacties